مجموعه: اسلایدشو

3 مهرماه آغاز سال تحصیلی 1403-1402

0000000

قابل توجه طلاب تمام مقاطع تحصیلی جامعه الزهرا(سلام الله علیها)؛ به علت آماده سازی برخی از زیرساخت های لازم، آغاز سال تحصیلی 1402-1403 در تمام مقاطع تحصیلی روز دوشنبه 3 مهرماه خواهد بود....

پرداخت هزینه سرویس

ترم sdfsdfتابستان

هزینه سرویس عمومی طلاب:هر ترم :  100هزار تومان  هزینه خواهران طلبه ای  که از سرویس های عمومی  بیش از 10 بار در هر ترم استفاده می نمایند  100هزار تومان  و خواهرانی که کمتر از 10 بار استفاده می نمایند برای هر ایاب و ذهاب 5 هزار تومان  به حساب سرویس جامعه الزهرا(س) به شماره ی کارت 6037991199512009 نزد  بانک ملی پرداخت نمایند. لطفا فیش های واریزی را تا انتهاء دوره تحصیل و صدور مدرک، نگه دارید...

زمان ثبت درخواست بررسی غیبت های امتحانات پایان ترم نیمسال دوم 1401-1400

بررسی غیبت امتحان پایان ترم نیمسال دوم 1401

طلابی که موفق به شرکت در امتحان پایان ترم نمی-شوند ،دلایل و مستندات خود را طبق روند زیر ارسال نمایند:   مرحله اول : ورود به سامانه دانش پژوهان مرحله دوم : کلیک روی گزینه ثبت درخواستمرحله سوم : کلیک روی درخواست جدیدمرحله چهارم : درخواست بررسی غیبت امتحانیمرحله پنجم:انتخاب #نوع_امتحان : پایان ترم  مرحله ششم :  تایپ علت غیبت و پیوست کردن مدارک مرتبط با غیبت -------------------------------- زمان درخواست: 16 خرداد تا 15 تیرماه    ...

دریافت کارت تحصیلی

دریافت کارت تحصیلی

دریافت کارت تحصیلی همراه داشتن کارت تحصیلی در امتحانات پایان ترم الزامی است.✅ جهت دریافت کارت تحصیلی به  ساختمان معاونت آموزش، دفتر  خدمات آموزشی، جناب  آقای جمالی مراجعه نمائید.  ✅حضور طلبه جهت دریافت کارت الزامی است.   ✅هزینه صدور کارت 10 هزار تومان می باشد.  ...

فوق برنامه های پژوهشی نیمسال دوم 1401-1400

فوق برنامه های پژوهش

** نشست های پژوهشی**1-پویایی دین اسلام درعصرحاضر/ نیاز به دین(نشست پژوهشی) *ویژه عموم طلاب⏰ زمان برگزاری:  22-29 فروردین و5 اردیبهشت 1401 ساعت 14-122- نشست پژوهشی «هدف از زندگی و معنادار بودن آن» *ویژه طلاب دوره عمومی  ⏰شنبه ها: 20  و27 فروردین 1401 ساعت 14-12...

#به_وقت_مطالبه_گری_مسئولانه

پويش

شما هم دعوتید از_طرف_مدیریت، به پویش بزرگ #به_وقت_مطالبه‌گری_مسئولانه دیدگاه شما، بدون کلمه‌ای حذف و اضافه، دیده و بررسی خواهد شد....

زمان ثبت درخواست بررسی غیبت های کلاسی

غیبت های کلاسی

زمان ثبت درخواست : 10 خرداد ساعت 9 صبح تا 16 خرداد ساعت 24 * ثبت درخواست به منزله مجوز شرکت در امتحان نمی باشد . * در زمان ثبت درخواست ، ارسال دلایل و مستندات به پیوست ؛ جهت موجه کردن غیبت کلاسی الزامی است . * نتیجه درخواست طلبه ، در همان صفحه درخواست یا قسمت حضور و غیاب قابل مشاهده است . ...

آخرین اخبار

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۴۵