مجموعه: اخبار

مهاجرت سامانه فعلی آموزش به سامانه مروارید

00

در راستای ارتقاء مجموعه جامعه الزهرا(سلام الله علیها) به سازمان پیشرو، هوشمند و مبتنی بر فن آوری اطلاعات و به جهت نیاز به ارتقاء سیستمی  ان شاءالله به یاری خداوند متعال و با همکاری مجموعه جامعه الزهراء (سلام الله علیها) نیمسال اول سال تحصیلی 1403-1402 را در سامانه مروارید شروع خواهیم کرد. در این راستا لازم است کلیه طلاب گرامی و اساتید ارجمند فایل های آموزشی لازم را که در گروه ها و کانال های داخلی (اساتید، مدارس و مراکز) و سامانه فعلی بارگذاری می شود با دقت ملاحظه نمایند تا در زمان مقرر و با بهره گیری از سامانه جدید روند آموزشی به...

حذف تک درس

Untitled-1

قابل توجه طلابی که درخواست حذف اضطراری ثبت کردند: برای اطلاع از نتیجه حذف تکدرس به کارنامه ترمی مراجعه کنید. برای دروسی که با درخواست حذف آن ها موافقت شده در ستون وضعیت نمره عنوان حذف اضطراری درج شده است....

3 مهرماه آغاز سال تحصیلی 1403-1402

0000000

قابل توجه طلاب تمام مقاطع تحصیلی جامعه الزهرا(سلام الله علیها)؛ به علت آماده سازی برخی از زیرساخت های لازم، آغاز سال تحصیلی 1402-1403 در تمام مقاطع تحصیلی روز دوشنبه 3 مهرماه خواهد بود....

فراخوان شرکت در پویش "پرسش تحول آفرین"

123456

در راستای برگزاری دومین رویداد آموزشی تربیتی جامعه الزهرا(سلام الله علیها)؛ پویش "پرسش تحول آفرین" در قالب ارائه بهترین پرسش، بهترین ایده، بهترین طرح برگزار می شود: ویژه اساتید و بانوان طلبه جامعه الزهرا سلام الله علیها مهلت ارسال آثار تا 17 دی ماه ارسال آثار به آیدی: @poyesh_r_a1401 نکته: عدد 1401 در آیدی بالا حتما باید به صورت انگلیسی تایپ شود.      ...

حذف اضطراری ترم تابستان

000010

_______________________________________ زمان درخواست حذف اضطراری (حذف تک درس)؛11 مرداد ساعت 8 الی 24بر اساس ماده  آیین 11 نامه آموزش، در صورت اضطرار، طلبه مى‏تواند با موافقت مدیر آموزشی، فقط   یك درس خود را  حذف كند مشروط بر آنكه غیبت طلبه در آن درس از  حدّ مجاز نگذشته باشد. جهت ثبت درخواست حذف اضطراری از طریق: سامانه دانش پژوهان، گزینه ثبت درخواست جدید، درخواست حذف واحد اقدام نمائید....

*مژده ---- طرح تثبیت دروس پایه ---- مژده*

0512

______________________________________________ قابل توجه طلاب حضوری سطح 2 جامعه الزهرا سلام الله علیها طلاب روزانه (ایرانی و غیرایرانی، تمام وقت و نیمه وقت) ** ثبت نام در اولین دوره طرح تثبیت دروس پایه طرح تثبیت جهت تقویت بنیه علمی آن دسته از طلابی است که به سبب آموزش مجازی دچار ضعف علمی شده اند. در این طرح دروس پایه به صورت سرفصل‌محور و بدون محوریت متن آموزشی، به شیوه حضوری ارائه می شود. شرکت در این طرح اختیاری است. **شرایط شرکت در اولین دوره طرح تثبیت 1 طلابی که  نمره پایانی(نهایی) ...

پرداخت هزینه سرویس

ترم sdfsdfتابستان

هزینه سرویس عمومی طلاب:هر ترم :  100هزار تومان  هزینه خواهران طلبه ای  که از سرویس های عمومی  بیش از 10 بار در هر ترم استفاده می نمایند  100هزار تومان  و خواهرانی که کمتر از 10 بار استفاده می نمایند برای هر ایاب و ذهاب 5 هزار تومان  به حساب سرویس جامعه الزهرا(س) به شماره ی کارت 6037991199512009 نزد  بانک ملی پرداخت نمایند. لطفا فیش های واریزی را تا انتهاء دوره تحصیل و صدور مدرک، نگه دارید...

زمان ثبت درخواست بررسی غیبت های امتحانات پایان ترم نیمسال دوم 1401-1400

بررسی غیبت امتحان پایان ترم نیمسال دوم 1401

طلابی که موفق به شرکت در امتحان پایان ترم نمی-شوند ،دلایل و مستندات خود را طبق روند زیر ارسال نمایند:   مرحله اول : ورود به سامانه دانش پژوهان مرحله دوم : کلیک روی گزینه ثبت درخواستمرحله سوم : کلیک روی درخواست جدیدمرحله چهارم : درخواست بررسی غیبت امتحانیمرحله پنجم:انتخاب #نوع_امتحان : پایان ترم  مرحله ششم :  تایپ علت غیبت و پیوست کردن مدارک مرتبط با غیبت -------------------------------- زمان درخواست: 16 خرداد تا 15 تیرماه    ...

دریافت کارت تحصیلی

دریافت کارت تحصیلی

دریافت کارت تحصیلی همراه داشتن کارت تحصیلی در امتحانات پایان ترم الزامی است.✅ جهت دریافت کارت تحصیلی به  ساختمان معاونت آموزش، دفتر  خدمات آموزشی، جناب  آقای جمالی مراجعه نمائید.  ✅حضور طلبه جهت دریافت کارت الزامی است.   ✅هزینه صدور کارت 10 هزار تومان می باشد.  ...

توجیه آفلاین گرایش

جلسات توجیهی آفلاین گرایش

فایل صوتی جلسات توجیهی انتخاب گرایش، به صورت آفلاین در کانال آموزشی مدرسه مؤمنات بارگذاری شده است تا طلابی که شرایط  انتخاب گرایش دارند، بتوانند، انتخاب صحیح داشته باشند.   کانال آموزشی مدرسه مؤمنات: momenat_jz@  ...

ارسال اطلاعات پژوهشی طلاب 40 سال به بالا

ارسال اطلاعات پژوهشی

❇️ لطفا متولدین 1360/1/1وماقبل آن(40 سال به بالا) اطلاعات پژوهشی خود را جهت شناسایی وپشتیبانی،  حداکثر تا شنبه شب (1400/12/7) به آیدیtashakoriniya@ ارسال کنند.❇️فرم رزومه پژوهشی را می توانید از کانال پژوهشی مدرسه مؤمنات دریافت نمائید. **جهت پیوستن به کانال پژوهشی مدرسه مؤمنات اینجا را کلیک کنید.**❇️به رزومه های پژوهشی ناقص یا رزومه هایی که در زمان مقرر ارسال نشود، ترتیب اثر داده نخواهد شد....

زمان ثبت درخواست بررسی غیبت های امتحانات پایان ترم نیمسال اول 1401-1400

بررسی غیبت امتحان پایان ترم

طلابی که موفق به شرکت در امتحان پایان ترم نشده اند، دلایل و مستندات خود را طبق روند زیر ارسال نمایند: ورود به سامانه دانش پژوهان کلیک روی گزینه ثبت درخواست مرحله سوم : کلیک روی درخواست جدید مرحله چهارم : درخواست بررسی غیبت امتحانی مرحله پنجم:انتخاب نوع امتحان : پایان ترم  مرحله ششم :  تایپ علت غیبت و پیوست کردن مدارک مرتبط با غیبت زمان ثبت درخواست: 5 دی ماه الی 3 بهمن ماه ...

ثبت درخواست تجدید نظر نمره

ثبت درخواست

  مهلت ثبت اعتراض ، یک هفته پس از هر آزمون به مدت سه روز جهت  اعتراض به نمرات سوالات تشریحی می توانید از طریق گزینه ثبت درخواست، درخواست تجدید نظر به نمره اقدام نمایید. تقاضای تجدیدنظر فقط برای نمرات تشریحی است نه نمرات تستی . ...

آخرین اخبار

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۴۵