حضور مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در کنفرانس مولد النبی

خانم برقعی کنفرانس مولد النبی

کنفرانس مولد النبی با سخنرانی خانم برقعی در کالج المصطفی اندونزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، کنفرانس مولد النبی در کالج المصطفی اندونزی برگزار شد.

در این مراسم، خانم سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به عنوان سخنران ویژه حضور داشت و به تبیین موضوع تحول انسان برای رویارویی با چالش‌های زندگی امروز پرداخت.

خانم برقعی با اشاره به شهادت عالم مجاهد سید حسن نصرالله شهید مقاومت درخصوص الگو برداری از رسول خدا سخن گفت.

وی با بیان اینکه هر صفحه از زندگی پیامبر اکرم صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم نکته های زیادی دارد، تصریح کرد: چهل سال خودسازی از رسول خدا صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم انسانی ساخت که توانست قرآن کریم را از خدا تحویل بگیرد و بزرگترین تحول را در تاریخ بشریت ایجاد کردند.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان داشت: جامعه جاهلی با افکار تعصبی و آلوده به گناه پس از ظهور اسلام به جامعه ای متمدن، ایثارگر و اهل رحمت تبدیل شدند.

برقعی تاکید کرد: پیامبر گرامی اسلام صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم تحول عظیمی را در جامعه به وجود آورد، آنگاه که افراد باسواد کم بودند، حضرت اعلام کردند "طلب العلم فریضة علی کل مسلم و مسلمه".

وی عنوان کرد: رسول خدا صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم در جامعه ای که دختران را زنده به گور می‌کردند، بر دستان دختر خویش بوسه می‌زد و مقام و جایگاه مادر را در جامعه ارتقا داد.

در ادامه این مراسم، شرکت‌کنندگان با پخش کلیپی با جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها آشنا شدند.

حجت الاسلام والمسلمین حسین متقی ضمن خیر مقدم به خانم برقعی و همکاران با اشاره به توان علمی و مدیریتی از ایشان تقدیر و تشکر کرد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۴۵