مدیر مرکز آموزش غیرحضوری و مجازی جامعه الزهرا(س) اعلام کرد:

استقبال بانوان از تحصیل در بخش غیرحضوری و مجازی جامعه الزهرا(س)

مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری

مدیر مرکز آموزش غیر حضوری و مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از پذیرش 700 بانوی طلبه در سطح دو و سه غیرحضوری و مجازی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم صدیقه حاجی پور در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به آمار پذیرش سطح دو و سه بخش غیرحضوری و مجازی گفت: در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در سطح دو بیش از 500 نفر و در سطح سه بیش از 200 نفر از بانوان در بخش غیرحضوری و مجازی پذیرفته شدند.

مدیر مرکز آموزش غیرحضوری و مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها عنوان کرد: یکی از مزیت‌های تحصیل در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، تنوع برنامه‌های تحصیلی است که به شیوه‌های مختلف حضوری، غیرحضوری و مجازی (آنلاین) ارائه می‌شود و این در حالی است که محل برگزاری امتحانات پایان ترم طلاب مجازی و غیرحضوری در مراکز استان‌ها است و امتحانات این بخش به صورت حضوری برگزار می‌شود.

حاجی پور اشاره کرد: امسال در مقطع سطح سه، طلاب در 6 رشته تحصیلی شامل تاریخ اسلام، تبلیغ با گرایش حج، تفسیر و علوم قرآنی، فقه و اصول، کلام اسلامی و مطالعات اسلامی ثبت نام و پذیرش شدند.

وی با اشاره به استقبال بانوان سطح کشور از تحصیل در بخش غیرحضوری و مجازی، اعلام کرد: با توجه به وظایف بانوان در حیطه‌های خانوادگی و اجتماعی و از سوی دیگر، تمایل زیاد ایشان به افزایش معرفت دینی و علاقه مندی به کنشگری در حوزه‌های فرهنگی، تبلیغی و اجتماعی، تحصیل در این بخش باعث شده جمع مناسبی بین این وظایف داشته باشند و در رأس همه اینها، معرفت دینی خود را افزایش دهند که جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در این راستا توانسته رسالت خود را به خوبی به انجام برساند.

مدیر مرکز آموزش غیرحضوری و مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به حوزهای امور پژوهشی، فرهنگی، قرآنی و حدیثی این مرکز اشاره کرد و گفت: اداره پژوهش و اداره فرهنگی قرآنی و حدیثی این مرکز در عرصه‌های پژوهشی، فرهنگی و قرآنی، مهارت‌ها و خدمات ویژه‌ای را به طلاب این مرکز ارائه می‌دهد.

حاجی پور یادآور شد: طلاب این مرکز می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره امور آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و قرآنی عضو کانال‌های رسمی این مرکز شوند؛ کانال اصلی این مرکز به نشانی https://eitaa.com/vdc_jz در پیام رسان ایتا فعالیت دارد.

تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۴۵