با حضور مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها؛

مراسم اختتامیه چهارمین گردهمایی منطقه ای دانش آموختگان بین الملل در اندونزی برگزار شد

خانم برقعی گردهمایی

مراسم اختتامیه چهارمین گردهمایی منطقه ای دانش آموختگان بین الملل جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با حضور سرکار خانم برقعی در اندونزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، مراسم اختتامیه چهارمین گردهمایی منطقه ای دانش آموختگان بین الملل جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در جنوب شرق آسیا در تالار مرکز اسلامی جاکارتا در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد.

در این گردهمایی، بیش از 70نفر از دانش آموختگان کشورهای مالزی، اندونزی، سنگاپور و برمه حضور داشتند.

در نوبت صبح این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین حکیم الهی نماینده مقام معظم رهبری و رئیس مرکز اسلامی جاکارتا با خیر مقدم به مدیر جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها، هیئت همراه و همچنین خواهران فارغ التحصیل خواستار استفاده حداکثر از این فرصت برای هیئت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و دانش آموختگان شد.

در ادامه، خانم خدیجه محمدقاسمی رئیس اداره دانش آموختگان ضمن تسلیت شهادت سید مقاومت شهید سیدحسن نصرالله و تاکید بر اینکه راه سیدحسن نصرالله ادامه دارد، این ضایعه را به خواهران دانش آموخته لبنانی تسلیت گفت.

وی با ارائه گزارشی، اهداف همایش را تشریح و از حضور بانوان طلبه در این همایش از راه‌های دور و نزدیک قدردانی کرد.

در نوبت عصر، کمیسیون‌های دانش آموختگان تشکیل شد و فعالیت‌ها، مشکلات، نیازها، تجارب و راهکارها در این کمیسیون‌ها ارائه و بررسی شدند.

در ادامه، سرکار خانم شاکری معاون پژوهش، سرکار خانم شریفی معاون تبلیغ و امور فرهنگی و سرکار خانم یوسفی معاون آموزش و تربیت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از طریق ویدئوکنفرانس به بیان ظرفیت‌ها و امکانات خود پرداختند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۴۵