تست...
مجموعه: اخبار
یادداشت استاد طیبی به مناسبت هفته عفاف و حجاب
نشست علمی پژوهشی «تفسیر علمی آیات رؤیت اعمال بر اساس نظریات فیزیک نوین»
استنادات قرآنی اصول ارزشی بیانیه گام دوم انقلاب
انتشار سيزدهمين شماره دوفصلنامه علمی پژوهشی «مطالعات اسلامی زنان و خانواده»
«مبانی ارزششناختی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از منظر قرآن»
فراخوان دریافت آثار پژوهشی طلاب و دانشآموختگان تعلیم و تربیت اعلام شد
مدیران گروههای پژوهشی «اخلاق و تربیت» و «تفسیر و علوم قرآنی» پژوهشگاه مطالعات اسلامی منصوب شدند.
اولین هماندیشی اساتید، طلاب و علاقهمندان به پژوهشهای فلسفی، کلامی و عرفانی
ششمین شماره دوفصلنامه مطالعات اسلامی زنان و خانواده منتشر شد.
به گزارش روابط عمومی و بینالملل، دوفصلنامه علمی تخصصی مطالعات اسلامی زنان و خانواده در شماره ششم خود به بررسی «الگوهای مطلوب تبلیغ زنانه؛ ناظر به ده موقعیت تبلیغی برجسته» به قلم علی جعفری، حوریه بزرگ و سیدمحمدحسین هاشمیان پرداخته است. نتیجه این تحقیق نشان می دهد که زنان به دلیل ویژگیهای وجودی خاص خود و با محوریت غلبه عاطفه در مقام مبلغ، پتانسیل ویژهای برای تبلیغ در قالب روشهای مبتنی بر تبادل و دریافت معنا دارند. همچنین در این پژوهش، الگوهای مطلوب تبلیغی متناسب با ۱۰ موقعیت تبلیغی در ارتباط با پنج متغیر «فاصله ارتباط»...