دیدار مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با مدیر جامعه‌الزهرا(س)

دیدار حجت الاسلام بهجت پور با خانم برقعی

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور با مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور، مدیر حوزه های علمیه خواهران  با حضور در جامعه الزهرا علیهاالسلام با خانم سیده زهره برقعی، مدیر این مؤسسه علمی حوزوی دیدار و انتصاب ایشان را تبریک گفت.

در این دیدار معاونان آموزش، پژوهش، فرهنگی و تبلیغی و پشتیبانی و منابع انسانی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران نیز حضور داشتند.

وظیفه ما تربیت طلاب در تراز سربازی امام عصر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف است

در ابتدای این دیدار، خانم برقعی اظهار داشت: امیدواریم هم افزایی خوبی بین دو نهاد جامعه الزهرا علیهاالسلام و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران صورت پذیرد و شاهد پیشرفت روزافزون این دو نهاد و ثمرات مفید این همکاری باشیم.

وی با بیان این که ما هیچ تفکیکی بین این دو نهاد قائل نیستیم چون هر دو وظیفه تربیت سربازان امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف را بر عهده دارند، افزود: ما افتخار خادمی طلاب و حوزه‌های علمیه را پیدا کرده ایم و باید تلاش کنیم طلابی در تراز سربازی امام عصر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف تربیت کنیم و بانوانی مجتهده را تحویل جامعه دهیم.

جامعه الزهرا علیهاالسلام فیضیه حوزه‌های علمیه خواهران است

در ادامه دیدار حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور، جامعه الزهرا علیهاالسلام را افق پیش روی حوزه‌های علمیه خواهران دانست و بیان داشت: جامعه الزهرا علیهاالسلام به مثابه فیضیه حوزه‌های علمیه خواهران است و قوت و قدرت این نهاد حوزوی، قوت و قدرت مدارس علمیه خواهران در سراسر کشور است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم شاهد همکاری و هماهنگی بیش از پیش این دو نهاد حوزوی در دوره جدید باشیم تا بتوانیم به عنوان دو بال طلاب را به جایگاه و شخصیت مناسب خود رهنمون کنیم.

در بخش پایانی دیدار نیز، حاضرین در جلسه به اختصار نقطه نظرات و پیشنهادات خود را جهت هم افزایی بیشتر این دو نهاد حوزوی خواهران مطرح کردند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱