برگزاری کارگاه «مثبت اندیشی در سازمان» ویژه کارمندان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها

3

کارگاه «مثبت اندیشی در سازمان» با حضور 317 نفر از کارمندان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، کارگاه «مثبت اندیشی در سازمان» از سوی اداره کل منابع انسانی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

در این کارگاه که به عنوان آموزش ضمن خدمت کارمندان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در نظر گرفته شده بود، 317 نفر از کارمندان این مجموعه شرکت کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اصغراخوی مدیر مرکز مشاوره جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در این کارگاه با بیان اینکه مثبت‌اندیشی گونه‌ای از نگرش انسان به واقعیات موجود و استفاده از توانمندی‌های خود برای رسیدن به رشد و تعالی است، به موارد مثبت اندیشی در زندگی فردی و خانوادگی و اجتماعی اشاره کرد.

مدیر مرکز مشاوره جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در این کارگاه، به فواید و آثارمثبت اندیشی در سازمان از جمله تامین سلامت جسمی و روانی و اخلاقی و کسب آرامش کارکنان و کاهش استرس در محیط کار و افزایش بهره وری و بهبود حل مساله و تقویت قدرت تصمیم گیری و تسهیل تعامل و ارتباط در محل کار و افزایش قدرت تاب آوری و انعطاف پذیری اشاره و بر ضرورت رعایت نکاتی در جهت مثبت اندیشی و خوش بینی در محیط کار تاکید کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اخوی در پایان این کارگاه، به بیان روش‌هایی جهت ایجاد و تقویت مثبت اندیشی در محیط کار و در سازمان پرداخت.

دانلود خلاصه ای از سخنان حجت‌الاسلام‌والمسلمین اخوی در کارگاه «مثبت اندیشی در سازمان»

تصویر خبر

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۴۵