برگزاری کارگاه آموزشی «تجربه نگاری» با حضور بیش از 40 استاد جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها

کارگاه آموزشی تجربه نگاری

کارگاه آموزشی «تجربه نگاری» با حضور بیش از 40 استاد جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، کارگاه آموزشی «تجربه نگاری» با حضور بیش از 40 استاد خانم جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در محل نمایشگاه دائمی این مؤسسه علمی حوزوی برگزار شد.

در این کارگاه که در دو نوبت صبح و عصر تشکیل شد، خانم شفیعه اسماعیلی نویسنده و مدرس حوزه و دانشگاه، خانم فاطمه جوادی نویسنده، مدرس و دانش آموخته جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، خانم نسیم لطفی نویسنده، مدرس و دانش آموخته جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و خانم فاطمه ایمانی نویسنده، مدرس و دانش آموخته جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به عنوان اساتید این کارگاه حضور داشتند.

این کارگاه در راستای فراخوان «تجربه نگاری خانواده بزرگ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها» از سوی دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و با همکاری اداره کل امور اساتید تشکیل شد.

سرکار خانم فهمیه الیاسی دبیر اجرایی چهلمین سال تأسیس جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در حاشیه این کارگاه، طی گفتگویی اظهار داشت: این کارگاه با توجه به موضوعات فراخوان «تجربه نگاری خانواده بزرگ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها» ویژه چهلمین سال تأسیس جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و با توجه به مخاطبان این کارگاه که اساتید بودند، در دستور کار قرار گفت.

وی یادآور شد: پیش از برگزاری کارگاه، جلساتی برگزار شد و محورهای فراخوان شامل تأثیرگذاری‌های خانوادگی و اجتماعی، تأثیرپذیری و تحولات شخصیتی و اجتماعی، جریان‌سازی فرهنگی تبلیغی و کنش‌گری اجتماعی و همچنین تعلیم و تربیت مورد توجه قرار گرفت.

 سرکار خانم شفیعه اسماعیلی مدرس کارگاه تجربه نگاری نیز در حاشیه این کارگاه، بیان داشت: در این کارگاه، موضوعات تفکر خلاق، تفکر انتقادی، بازنگری خود، خودنگاری و غیره ارائه شد و از اساتید خواسته شد که تجربه خود را در قالب یک جستار روایی ارائه دهند.

وی تصریح کرد: با توجه به حضور اساتید در این کارگارگاه و دانش آنان، بارش فکری مناسبی صورت گرفت که امیدواریم آثار خوبی در این کارگاه ارائه شود.
تصویر خبر

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۴۵