معاون پژوهش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اعلام کرد:

ارسال 866 اثر به دبیرخانه چهارمین همایش کتاب سال بانوان

شاکری پژوهش

خانم شاکری از ارسال 866 اثر در قالب کتاب، مقاله و پایان نامه به دبیرخانه چهارمین همایش کتاب سال بانوان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم صدیقه شاکری معاون پژوهش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در هفتاد و یکمین جلسه شورای جامعه که با حضور سرکار خانم سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و معاونان و جمعی از مدیران این مؤسسه علمی حوزوی در سالن جلسات مدیریت برگزار شد، به ارائه گزارشی از چهارمین همایش کتاب سال بانوان پرداخت و اظهار داشت: مراسم اختتامیه این همایش 6 آذر 1403 در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

معاون پژوهش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه 866 اثر به دبیرخانه همایش ارسال شده است، گفت: از این تعداد، 31 اثر، مردود و در مجموع، 835 اثر مورد ارزیابی قرار گرفت.

شاکری خاطرنشان کرد: در این دوره از همایش، تعداد آثار دریافت شده نسبت به سومین همایش، سه برابر ارتقا داشته است و از جهت کیفی هم شاهد ارتقای آثار بودیم.

وی با بیان اینکه آثار در سه بخش کتاب، رساله (سطح چهار و دکتری) و مقاله دریافت شدند، گفت: در بخش مقاله، 386 اثر، در بخش رساله، ۵۵ اثر مجازی و ۳ اثر فیزیکی و در بخش کتاب ۳۸۱ کتاب به صورت فیزیکی و ۱۰ کتاب به صورت مجازی به دبیرخانه همایش رسیده است.

معاون پژوهش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در ادامه تصریح کرد: این دوره یک تفاوت با دوره های قبلی داشت، از جمله برگزاری پیش نشست های همایش کتاب سال بانوان بود که سه پیش نشست برگزار شد.

شاکری اضافه کرد: کارگاه «آموزش تبدیل پایان نامه به کتاب» نیز برای تشویق پژوهشگران و طلاب سطح سه و چهار برگزار شد.

 تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۴۵