فراخوان مقالات علمی به کنگره بین المللی 2500 شهید امدادگر دفاع مقدس و مقاومت

کنگره 2500 شهید دفاع مقدس و مقاومت

فراخوان مقالات علمی از سوی دبیرخانه اولین کنگره بین المللی 2500 شهید امدادگر دفاع مقدس و مقاومت اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی، اولین کنگره بین المللی 2500 شهید امدادگر دفاع مقدس و مقاومت  از سوی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

در راستای برگزاری این کنگره، فراخوان ارسال مقالات اعلام شده و مهلت شرکت در این فراخوان تا 10 آبان 1403 است.

در این فراخوان، موضوعات امدادگری، تهدیدات آینده و راهبردها، جهاد تبیین و رسالت هلال احمر، گام دوم: ترویج فرهنگ ایثار و امدادگری، تبیین اندیشه‌های رهبری در فرهنگ ایثار و امدادگری، تاب آوری اجتماع محور در دوران دفاع و مقاومت، بررسی نقش و جایگاه هلال احمر در دوران دفاع مقدس، راهبردهای رسانه‌ای، روانی و شناختی ترویج فرهنگ و ایثار امدادگری، امدادگری در جبهه مقاومت (با نگاه ویژه به جنگ غزه)، امداد و انتقال در حوادث طبیعی و انسان ساخت، فناوری‌های نوین در امدادگری و تجارب بین المللی امدادگری در نظر گرفته شده است.

علاقه مندان جهت شرکت در این فراخوان و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت این کنگره به نشانی https://shohada-emdadgar.rcs.ir/fa/ مراجعه کنند و یا با شماره تلفن های  60-88993959 داخلی 530 و 201 تماس بگیرند.

اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی هلال احمر، در بخش جانبی کنگره 2500 شهید امدادگر دفاع مقدس و مقاومت سه جشنواره فرهنگی و هنری با عناوین «سرو سرخ» برگزار می‌کند که این جشنواره‌ها در بخش‌های «فیلم و نمایش رادیویی»، «شعر و داستان» و «عکاسی، نقاشی و هنرهای تجسمی» برگزار می‌شود.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۴۵