بیانیه جامعه الزهرا در حمایت از وعده صادق/ تا آخرین قطره خون در راه اسلام ایستاده‌ایم

وعده صادق 2

جامعه الزهرا علیهاالسلام در بیانیه ای ضمن حمایت از اقدام مشروع و قانونی رزمندگان اسلام در عملیات وعده صادق 2 اعلام کردند که تا آخرین قطره خون پای آرمان های اسلام و انقلاب ایستاده اند.

به گزارش روابط عمومی، متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فَلَمَّا آسَفُونا انْتَقَمْنا مِنْهُمْ فَأَغْرَقْناهُمْ أَجْمَعینَ. اما هنگامى که ما را به خشم آوردند، از آنها انتقام گرفتیم و همه را غرق کردیم. (زخرف 55)

 روزها انتظار کشیدیم لحظه ای را که گنبد پوشالی آهنین فرو ریزد و دنیا به تحیر و شگفتی به ایران نظر کند، کودکان غزه غریو شادی سر دهند، و زنان لبنان با اشک، الله اکبر بگویند، ثانیه‌ها را نفس کشیدیم! تا نیروهای سپاه با موشک‌های ابرصوت بالستیک و هایپرسونیک آسمان تل‌آویو را شهاب باران کنند؛ پاسخی حقوقی، منطقی و مشروع به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن اتباع و منافع ایران و تعرض به حاکمیت ملی جمهوری اسلامی ایران.

 نتانیاهو و همه هوادارانش بدانند ما و سپاه ظفرمند ما آماده است همچون موشک‌های سجیل و فتاح، در صورت واکنش رژیم صهیونیستی، او را از هر نوع عکس‌العملی پشیمان کنیم.

ما طلاب، اساتید و کارکنان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اعلام می‌داریم که در راه دفاع از اسلام، هم قسم وآماده‌‎ایم و تا آخرین قطره خون‌ در راه دفاع از کیان اسلام و ایران ایستاده‌‎ایم. از فرمانده کل قوا، حضرت آیت الله خامنه ای، سپاه غرورآفرین و رزمندگان غیور کشورمان حمایت قاطع و شب وعده صادق را با افتخار بر تارک تاریخ کشورمان ثبت می‌کنیم که آمادگی و قدرت دفاعی ایران، دنیا را به شگفتی واداشت و شادی و شور و عشق به میهن را در دنیا فریاد زد. موشک‌های ایران حامل فریاد حاج قاسم، سیدحسن نصرالله و صدها شهید مظلوم راه مقاومت و ندای مظلومیت میهمانمان اسماعیل هنیه بود.

 دیشب، تاریخ لحظه ای را دید که هیچ کس باور نداشت.

ای کشورهای ایستاده در سایه، ای کشورهای نا ایستاده در خط اسلام، تا کی سکوت؛ برخیزید و ادامه حرکتی باشید که ایران شجاع آغاز کرده است و گرنه در کنار ظالمان جهان محو و فراموش خواهید شد.؛ که این وعده حق الهی است.

اللهم اشغل الظالمین باالظالمین.

 تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۴۵