بیانیه مشترک جامعه‌الزهرا(س) و حوزه‌های علمیه خواهران در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به بیروت و حمایت از مردم لبنان

مجامع مدعی دفاع از حقوق بشر، اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی را محکوم و متوقف کنند

بیانیه جامعه و مرکز مدیریت

مجامع حقوقی و نهادهای مدعی دفاع از حقوق بشر به ویژه سازمان ملل متحد، در دفاع از هویت و فلسفه وجودی خویش قدری به خود آمده و در اقدامی هماهنگ، حملات و اقدامات وحشیانه رژیم وحشی صهیونیستی را محکوم و متوقف کنند.

به گزارش روابط عمومی، در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ألا فَإِنَّ حزب‌الله هُمُ الْغالِبُونَ

حملات هوایی گسترده و خبیثانه رژیم جعلی و متجاوز صهیونیستی به جنوب لبنان، پس از اقدام تروریستی جنایتکارانه در کشتار شهروندان عادی لبنان با بمب‌گذاری در وسایل ارتباطی آنها، نشان از خوی استکباری این رژیم فاسد داشته و نقض فاحش قوانین حقوق بشر و حقوق بین‌الملل است.

مردم شریف، مظلوم و شجاع لبنان سالها است که از تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی آسیب می‌بینند و در سال‌های اخیر به برکت حضور و تقویت مقاومت، بخشی از این آسیب‌ها را پاسخ می‌دهند و ثابت کردند که دست از دفاع از کشور خود و حمایت افتخارآمیزشان از مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین نخواهند کشید.

جبهه مقاومت ظرف روزهای آینده باز هم نشان خواهد داد سران رژیم صهیونیستی توان ایستادگی در برابر قدرت سپاه اسلام را نخواهند داشت.

جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها و مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران با درود بر ارواح طیبه شهدای مقاومت، ضمن اعلام همبستگی با ملت شریف، مظلوم و شجاع لبنان و با تسلیت به همه خانواده‌های شهدا، از خداوند متعال صبر و اجر برای بازماندگان و شفای عاجل و کامل برای مجروحان و پیروزی و عزت روزافزون برای جبهه وسیع مقاومت، مسئلت می‌دارد.

امیدواریم با یاری پروردگار متعال و مقابله و ایستادگی قدرتمندانه جبهه مقاومت به ویژه مردم لبنان، اقدامات قاطعی برای از بین بردن ماشین کشتار جمعی رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین و نیز دیگر کشورهای منطقه از جمله لبنان و سوریه و برچیده شدن این رژیم غاصب ضدبشری اتخاذ شود.

انتظار می‌رود مجامع حقوقی و نهادهای مدعی دفاع از حقوق بشر به ویژه سازمان ملل متحد که در حال برگزاری مجمع عمومی است، در دفاع از هویت و فلسفه وجودی خویش قدری به خود آمده و در اقدامی هماهنگ، حملات و اقدامات وحشیانه رژیم وحشی صهیونیستی را محکوم و متوقف کنند.

مردم آگاه و قهرمان سرتاسر ایران و جهان ضمن محکوم کردن جنایات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی و همدردی با مردم غزه و با حضور خود در صحنه، بذل هر گونه حمایت مادی و معنوی خویش را اعلام می‌نمایند.

جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌ علیها

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۴۵