حضور هیئت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در کنفرانس وحدت بین الادیانی در بانکوک

خانم برقعی تایلند

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و هیئت همراه در کنفرانس وحدت بین الادیانی که به میزبانی نمایندگی جامعه المصطفی در بانکوک تایلند برگزار شد، حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و هیئت همراه در حاشیه برگزاری چهارمین گردهمایی منطقه ای دانش آموختگان بین الملل، در کنفرانس وحدت بین الادیانی که در شهر بانکوک کشور تایلند برگزار شد، حضور یافتند.

در این برنامه که با حضور جناب آقای حیدری سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند برگزارشد، سرکار خانم برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به ایراد سخن پرداخت.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به موضوع «نگاه اسلام و انقلاب اسلامی به وحدت بین ادیان، عدالت و تعامل بین الملل» اشاره کرد و بیان داشت: جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها نمونه ای از یک مکان علمی برای گردهمایی و گفتمان‌سازی بین بانوان مسلمان از کشورهای مختلف دنیا است

برقعی با بیان اینکه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها نمونه بارز محیط علمی فرهیخته‌محور برای بانوان است، خاطرنشان کرد: زنجیره معنادار و هدفمندی از مهد تا دانشگاه و سطوح عالی حوزوی در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برای رشد و تعالی علمی و معنوی طلاب خانم  برنامه ریزی شده است.

وی همچنین در سخنان خود به تبیین مسئله جنسیت در خدمت تعالی زنان و ارتقای حقوق و کرامت انسانی زنان پس از انقلاب اسلامی پرداخت.

در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین صدرالساداتی مدیر نمایندگی المصطفی در بانکوک، استاد شریف ناپاپان امام جمعه مرکز اسلامی تایلند(بانکوک)، دکتر ساتیت کومان رئیس انجمن رام کیسانا نماینده مسیحیان به عنوان سخنران بودایی، مانگ سوم پونگ کوناکان معاون مدیر دانشگاه بین المللی بودا به عنوان نماینده بوداییان و دکتر سوروپون رئیس انجمن اتحادیه مسیحی نیز سخنرانی کردند و در پایان، با اهدای هدیه از سخنرانان تقدیر شد.

تصویر خبر

رزومه خانم برقعی در تایلند

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۴۵