مدیر جامعه‌الزهرا(س) تصریح کرد:

گرامیداشت چهل سالگی جامعه‌الزهرا(س) مربوط به بخش خاصی نیست/ همه برای پیشبرد اهداف دبیرخانه تلاش کنند

شورای معاونان

دکتر برقعی گفت: دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها راه اندازی شده است، اما موضوع چهل سالگی مربوط به بخش خاصی نیست و همه مجموعه باید با شتاب بیشتر برای پیشبرد اهداف دبیرخانه تلاش کنند.

 

به گزارش روابط عمومی، شصت و هشتمین جلسه شورای جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با حضور سرکار خانم دکتر سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، معاونان و مدیران این مؤسسه علمی حوزوی در سالن جلسات مدیریت برگزار شد.

در این جلسه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین هادی اندیشه مدیر کل دفتر مدیریت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ضمن عرض خیرمقدم خدمت اعضای شورای جامعه، عنوان کرد: بر اساس مصوبه 5 صد و هشتادونهمین جلسه شورای معاونان بنا بر این شد که از سال 1403، شورای جامعه فعال شود.

مدیر کل دفتر مدیریت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: 67 جلسه شورای جامعه تا سال 1400 برگزار شد و امسال شصت و هشتمین جلسه شورای جامعه را برگزار می‌کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اندیشه با اشاره به برگزاری دوشنبه‌های شهدایی در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، گفت: در این برنامه یکی از شهدای اسلام و انقلاب اسلامی معرفی می‌شود که این هفته به شهید محمدمهدی حمیدی اختصاص داشت.

وی به معرفی این شهید دوران دفاع مقدس پرداخت و افزود: شهید محمدمهدی حمیدی در سال 1346 در نیشابور به دنیا آمد و اولین بار در سیزده سالگی به جبهه اعزام شد. وی در 3 اردیبهشت 1366 در عملیات کربلای 10 در جبهه بانه بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعه‌الزهرا(س) باید دغدغه ذهنی همه مخاطبان باشد

سرکار خانم سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در این جلسه که اولین جلسه شورای جامعه در سال جاری بود، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، بیان داشت: امید است معنویتی که در ماه مبارک رمضان در مبارزه با نفس اندوختیم، تا پایان عمر، همراه ما باشد و بتوانیم در رفتار، اعمال و مدیریت از آن بهره ببریم.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت چهل سالگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، عنوان کرد: دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها راه‌اندازی و فعالیت‌هایی در این دبیرخانه انجام شده است.

 مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ضمن قدردانی از مسئولان این دبیرخانه، تصریح کرد: گرچه دبیرخانه راه‌اندازی شده، اما بحث چهل سالگی مربوط به بخش خاصی نیست و همه مجموعه باید با شتاب بیشتر برای پیشبرد اهداف دبیرخانه تلاش کنند.

برقعی تأکید کرد: همه باید کمک کنیم حاصل تلاش و زحمات بزرگان و مسئولان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از جمله هیئت مؤسس، هیئت مدیره، هیئت امناهای مختلف، شورای سیاستگذاری، اساتید و مسئولان تأثیرگذار و افراد رشدیافته در این مجموعه شناسایی و به نمایش گذاشته شود.

وی بیان داشت: فعالیت در این عرصه باعث می‌شود که دستاوردها و کارهایی که تا کنون صورت گرفته، بازبینی و بازنگری شود و در عین حال، آسیب‌ها و نقاط قوت و ضعف شناسایی خواهد شد و ما بر اساس این داده‌ها می‌توانیم آینده را ترسیم کنیم.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها خاطرنشان کرد: موضوع چهل سالگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تنها مختص مراکز حوزوی نیست و همه بخش‌ها از جمله مجتمع آموزشی تربیتی هدی، دانشکده هدی، مجتمع فرهنگی ورزشی شهیده سیاری و غیره باید به این موضوع بپردازند.

برقعی تصریح کرد: گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها باید دغدغه ذهنی همه مخاطبان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها باشد و افراد می‌توانند طرح‌های خود را به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند.

دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تا کنون سه فراخوان جهت همکاری، دریافت تجربه‌ها و روایت مخاطبان از حضور در این مجموعه فخیمه و جمع آوری اسناد تاریخی این مجموعه حوزوی اعلام کرده است که به شرح ذیل است:

فراخوان دعوت به همکاری در دبیرخانه چهلمین سال تاسیس جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها

فراخوان تجربه‌نگاری خانواده بزرگ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها

فراخوان جمع‌آوری اسناد تاریخی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها

سایت دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به نشانی https://40.jz.ac.ir/ جهت دسترسی آسان مخاطبان به فعالیت‌های این دبیرخانه راه اندازی شده است.

تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱