تمام مطالب

۲۲بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مبارک باد

irs01_s3old_1579986473834735 مژده‌ای دل مـــاه بــهمن آمده. روز آزادیّ مــیـهـن آمده مژده‌ای دل فـــجر آزادی دمید، ناجی مستضعفان از ره رسید ملّت اســـلام دوشــادوش هـــم برخروشیدند بر ظلم و ستم خون به شمشیر آنچنان پیروز شد، مـــاه بهمن مبدأ نوروز شد۲۲بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مبارک باد

عید سعید مبعث، آغاز راه رستگاری و طلوع تابنده مهر هدایت و عدالت، مبارک

1399010122390527119956524 یا محمد ای خرد پابست تو ای چراغ مهر و مه در دست تو هر زمان گل واژه‌هایت تازه‌تر بلکه از هستی بلند آوازه تر ختم شد بر قامتت پیغمبری این تو را باشد دلیل برتری عید سعید مبعث، آغاز راه رستگاری و طلوع تابنده مهر هدایت و عدالت، مبارک

غروب غربت آمیخته هفتمین آفتاب ولایت را بـه تمام آزادگان جهان، تسلیت می گوییم

15635525 فردا که هر کسی به شفیعی برد پناه چشم تمام خلق به موسی بن جعفر است دل‌ها در فراق امام غریبی سوگوار اسـت کـه سالها تحت اذيت و تعقیب و شکنجه بود، امامی کـه مدت‌ها زیر نظر بودو در تبعید و زندان‌هاي‌ تک سلولی و سیاهچال‌هاي‌ بغداد در غل و زنجیر بـه سر می برد. ۲۵ رجب شهادت هفتمین مقتدای مومنان، حضرت امام موسی کاظم«ع» را بر رهروان شکیبای قافله ایمان تسلیت عرض می‌نمائیم. غروب غربت آمیخته هفتمین آفتاب ولایت را بـه تمام آزادگان جهان، تسلیت می گوییم.

ویژگی دهه فجر آن است که از سوی پدید آورندگان آن تجلیل می شود

دهه فجر رهبر معظم انقلاب بیان داشتند: همه‌ی انقلاب‌های دنیا، از وقتی که جریان انقلابها و حضورهای مردمی در تاریخ ثبت شده است، سالگردهائی داشتند و دارند. اینی که این سالگردها به وسیله‌ی همان عامل و عنصری تجلیل بشود و به یاد مانده بشود که اصل آن حادثه را به وجود آورد، این در تاریخ نظیر ندارد.

تجلیل از سه دانش‌آموخته جامعه الزهرا(س) در آیین اختتامیه بیست و پنجمین همایش کتاب سال حوزه

کتاب سال حوزه در آیین اختتامیه بیست و پنجمین همایش کتاب سال حوزه، خانم صدیقه محمدی در بخش «کتاب» و خانم‌ها نرجس السادات محسنی و سیده معصومه تقوی در بخش «پایان نامه» مورد تجلیل قرار گرفتند.