ضوابط ثبت نام متقاضیان انتقال به مدارس علمیه تابعه مرکز مدیریت حوزههای علمیه خواهران
طلابی که در جامعهالزهرا علیهاالسلام مشغول به تحصیل هستند و متقاضی ادامه تحصیل در یکی از مدارس علمیه تحت پوشش مرکز مدیریت حوزههای علمیه خواهران میباشند با دارا بودن شرایط ذیل میتوانند اقدام به انتقال نمایند.
1- طلبه به همراه والدین یا همسر در شهر مورد نظر سکونت داشته باشد.
2- ادامه تحصیل طلبه از لحاظ آموزشی و اخلاقی بلامانع باشد.
3- حداقل یک نیمسال تحصیلی را با موفقیت گذرانده باشد.
نکته: معرفی طلاب متقاضی باید از طرف جامعه الزهرا علیهاالسلام انجام شود.
مدارک لازم جهت انتقال به شرح زیر است:
1- تکمیل فرم ثبت نام
2- تصویر تمام صفحات شناسنامه
3- تصویر دو طرف کارت ملی
4- تصویر آخرین مدرک تحصیلی کلاسیک (برای متقاضیان سطح دو) و تصویر مدرک سطح دو (برای متقاضیان سطح سه)
5- ارائه گواهی سکونت در شهر مورد نظر (تصویر سند مالکیت یا اجارهنامه یا گواهی از محل تحصیل همسر)
نکته 1: پس از انتقال، دروس طلاب بر اساس ضوابط مرکز تطبیق داده می شود.
نکته 2: مهلت ارسال مدارک به مرکز مدیریت برای نیمسال اول هر سال تحصیلی تا 15 شهریور ماه و برای نیمسال دوم تا 15 دیماه میباشد.