پیام تبریک سال جدید مدیر کل برنامه ریزی و ارزیابی

IMG_20190106_205817_310

دوستان و همراهان گرامی،

 سلام گرم و خسته نباشید این حقیر را پذیرا باشد.

اکنون که آخرین روزهای سال 1397، به تندی می­گذرد و جای خود را به سال جدید 1398 شمسی می­دهد، برایتان بهترین­ها را در سال پیش­رو آرزو می‌کنم.

جامعه الزهرا(س) اکنون به تدبیر مدیریت محترم، و همت معاونان، مدیران و کارشناسان معزز آن، در پایتخت علمی فرهنگی و دینی کشور، در کنار سایر نهادهای حوزوی، بیش از گذشته، در تولید دانش دینی و نشر معارف اسلامی گام برداشته و افتخارات بسیاری را در سالی که رو به پایان است، کسب و در نهادهای سیاست­گذار و برنامه­ ریز حوزه ­های علمیه، حاضر و نقش ­آفرین است.

سال 1397از  جهات مختلف مورد توجه است. سالی که علی­رغم محدودیت منابع، فعالیت­های زیربنایی زیادی آغاز و به اتمام رسید و یا  در امد نزدیکی به اتمام خواهد رسید. اصلاح آمار و اطلاعات جامعه، استقرار نظام بودجه ریزی مبتنی بر سیاست و حرکت بر اساس اعتبار، تخصیص و در چارچوب تفصیل هزینه ­کرد، تکمیل بخشی از قوانین و مقررات، اصلاح ساختار و تشکیلات و آغاز برنامه توسعه اول جامعه با تأکید بر مدل­ های استاندارد ملی، گوشه­ ای کوچک از اقدامات شما همکاران محترم در دفتر برنامه ریزی و ارزیابی است.

اکنون که در آستانه حلول سال نو و آغاز بهاری دیگر قرار گرفته ­ایم، صمیمانه افتخار دارم تا خالصانه ترین شادباش خود را به همکاران عزیزم در دفتر برنامه ریزی و ارزیابی جامعه الزهرا، که با تلاش بی وقفه و عزمی جزم تلاش نمودید که مسیر دستیابی به اهداف عالی این نهاد مقدس، تسهیل گردد، تقدیم دارم.

تندرستی، به­روزی و توفیق روزافزونتان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

سعید شایان پور

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱