به گزارش روابط عمومی و بینالملل، نشست اساتید مدرسه علمیه کوثر با مدیر این مدرسه با هدف بررسی فعالیتهای علمی طلاب و راه های ارتقاء آن هفتم دیماه برگزار شد.
اساتید مدرسه علمیه کوثر در این نشست با اعلام رضایت از طلاب مدرسه در زمینه درسی، اخلاقی و اشتیاق آنها به پژوهش، از طرح این مدرسه در زمینه سازی برای عمیقخوانی دروس حوزوی استقبال و نکاتی را درباره این طرح بیان کردند.
اساتید این مدرسه علمیه با تاکید بر اهمیت ادبیات عرب در دروس حوزه و تاثیر آن در رشد علمی و درخشش طلاب در مقاطع تحصیلی بالاتر، خواستار استمرار برگزاری کارگاههای صرف و نحو برای طلاب شدند.
در ادامه اساتید مدرسه علمیه کوثر بر موارد و نکات زیر تاکید کردند:
ارجاعات و پژوهشها فقط به دروس پایه اختصاص داده شود نه همه دروس.
افزون بر ساعات مربوط به هر درس ، ساعاتی مختص پژوهش در نظر گرفته شود.
اختصاص متون درسی ویژه برای طلاب مدرسه علمیه کوثر که متمایز از متون دیگر مدارس است.
تغییر متن کتاب صرف و کاربردیتر شدن آن.
اختصاص متون اصلی مانند اصول کافی به عنوان متن درس اصلی یا حاشیهای.
در پایان این جلسه روند تحصیلی و تربیتی طلاب مدرسه علمیه کوثر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
نظرات