برگزاری مجمع عمومی انجمن های علمی فرهنگی

مجمع عمومی انجمن های علمی فرهنگی

مجمع عمومی انجمن های علمی فرهنگی جامعه الزهراء سلام الله علیها از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی برگزار شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی، معاونت تبلیغ و امورفرهنگی، مجمع عمومی انجمن های علمی فرهنگی جامعه الزهراء سلام الله علیها را در قالب تشکیلات اسلامی جهت انجام فعالیت های سازنده برگزار کرد.

سرکار خانم داوود الموسوی مدیر کل امور فرهنگی در این مجمع با اشاره به این که انجمن‌های علمی فرهنگی، تشکل‌های خودجوش و جهادی طلاب هستند که اهداف فرهنگی از جمله پرورش استعدادها و توانمندسازی طلاب در زمینه های فرهنگی تبلیغی را دنبال می کنند، بیان داشت: این انجمن‌ها فرصتی برای پیاده سازی آموخته‌ها در قالب کار تشکیلاتی است که با حضور و همفکری اعضای انجمن در جلسات حضوری، تکمیل و ارتقاء خواهد یافت.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد خصوصیات جوان افزود: طبیعت جوان،  باامید، ابتکار، صراحت، خطرپذیری و خستگی ناپذیری همراه است و اینها، برای اداره جامعه ارزشمند است، از این رو شما طلاب جوان انقلابی می توانید با حضور در انجمن های علمی فرهنگی در قالب تشکیلات اسلامی به فعالیت‌های سازنده بپردازید.

مدیرکل امور فرهنگی ادامه داد: برگزاری جلسات منظم هم اندیشی و نشست های عمومی و تخصصی، برگزاری دوره های تخصصی علمی فرهنگی؛ برپایی نمایشگاه ها، برگزاری جشنواره ها، همایش ها و مسابقات موضوع محور یا مخاطب محور از جمله فعالیت های انجمن ها است.

وی اظهارداشت : جذب و تامین بودجه برنامه ها از خیرین از دیگر فعالیت های انجمن ها است که با انجام آن، اجرای بسیاری از برنامه ها تسهیل خواهد شد.

خانم داوود الموسوی در پایان ضمن معرفی انجمن های فعال و برنامه های آنان به مکان استقرار انجمن ها در آموزشگاه امام رضا علیه السلام،  جهت همفکری و برگزاری جلسات اعضای انجمن اشاره کرد و به سوالات و دغدغه های طلاب پاسخ داد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۴۵