برگزاری مشاوره آنلاین ویژه طلاب غیرحضوری و مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها

صدای مشاور

مشاوره‌های آنلاین و تلفنی ویژه طلاب مرکز آموزش غیر حضوری و مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی، خانم صدیقه حاجی‌پور در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: جلسات مشاوره ویژه طلاب مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها به صورت تلفنی و آنلاین (برخط) برگزار می‌شود.

مدیر مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: طلاب مجازی و غیرحضوری در این جلسات می‌توانند مسائل و مشکلات خود را در حوزه‌های مختلف «خانواده، ازدواج، کودک و نوجوان، مدیریت زمان و برنامه ریزی تحصیلی، مشاوره‌های روانشناختی و سبک زندگی (کنترل استرس و اضطراب)» به صورت تلفنی و آنلاین با اساتید مطرح کنند.

حاجی پور افزود: این جلسات روزهای شنبه ساعت 8 تا 10 با موضوع مشاوره تحصیلی و ساعت 10 تا 12 با موضوع مشاوره روان شناختی، روزهای دوشنبه ساعت 10 تا 13 با موضوع مشاوره کودک و نوجوان و ساعت 12 تا 14 با موضوع مشاوره خانواده برقرار است.

وی اضافه کرد: روزهای سه شنبه ساعت 18 تا 20 به موضوع مشاوره ازدواج و روزهای چهار شنبه ساعت 9 تا 12 به موضوع مشاوره خانواده و ساعت 18 تا 20 به موضوع مشاوره ازدواج اختصاص دارد.

مدیر مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان کرد: جهت برقراری ارتباط بین طلاب مرکز آموزش غیر حضوری و مجازی و اساتید مشاوره، شماره تماس 02532112310 طبق روز و ساعت‌های ذکر شده آماده پاسخگویی است.

حاجی پور یادآور شد: همه مشاوره‌ها به صورت رایگان برگزار می‌شود که با استقبال خوبی از سوی طلاب مواجه هستند و ان شاءالله جلسات مشاوره این مرکز با همکاری مرکز مشاوره در طول سال ادامه خواهد داشت.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۴۵