کارگاه آموزشی «تجربه نگاری» ویژه اساتید جامعه الزهرا(س) برگزار می‌شود

کارگاه آموزشی تجربه نگاری

کارگاه آموزشی «تجربه نگاری» به صورت حضوری ویژه اساتید خانم جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها  برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم فهیمه الیاسی در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: کارگاه آموزشی «تجربه نگاری» از سوی دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و با همکاری اداره کل امور اساتید برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: این کارگاه آموزشی ویژه اساتید خانم جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها است و سرکار خانم شفیعه اسماعیلی نویسنده و استاد مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به عنوان استاد این دوره حضور دارد.

وی یادآور شد: این کارگاه روز پنجشنبه 3 آبان 1403 ساعت 8 تا 17 به صورت حضوری در محل نمایشگاه‌های دائمی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تشکیل می‌شود.

الیاسی با بیان اینکه مهلت ثبت نام در این کارگاه تا روز سه شنبه اول آبان 1403 است، اعلام کرد: متقاضیان برای ثبت نام می‌توانند از طریق ارسال مشخصات «نام و نام خانوادگی و کد استادی جامعه» به آیدی @Fkh11351135 در پیام رسان ایتا اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه این کارگاه در راستای فراخوان «تجربه نگاری خانواده بزرگ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها» برگزار می‌شود، گفت: مخاطبان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تا 30 آبان می‌توانند تجربیات خود را از زمان حضور یا ارتباط با این مؤسسه بزرگ علمی به سامانه http://forms.jz.ac.ir/f_162/ ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: تأثیرگذاری‌های خانوادگی و اجتماعی، تأثیرپذیری و تحولات شخصیتی و اجتماعی، جریان‌سازی فرهنگی تبلیغی و کنش‌گری اجتماعی و همچنین تعلیم و تربیت از جمله محورهای این فراخوان هستند.

دبیر اجرایی دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در پایان تصریح کرد: آثار دریافتی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و در اجلاسیه پایانی از تجربه‌های برتر تجلیل خواهد شد.

علاقه‌‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شناسه کاربری @jz40ac در پیام رسان ایتا و یا شماره تلفن ۰۲۵۳۲۱۱۲۱۱۴ در ارتباط باشند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۴۵