پیام تبریک مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به مناسبت روز نیروی انتظامی

نیروی انتظامی

خانم برقعی روز نیروی انتظامی را یادآور زحمات و تلاش‌های خالصانه، همراه با عزم، اقتدار و در عین حال عطوفت و مهربانی مجموعه نیروی انتظامی دانست.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با ارسال پیام های جداگانه ای به سرتیپ پاسدار آقای رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و سرتیپ دوم پاسدار جناب آقای میرحیدری فرمانده نیروی انتظامی استان قم، روز نیروی انتظامی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

كُونُواْ قَوّاَمِينَ لِلَّهِ شُهَدَآءَ بِالْقِسْط...

براي خدا به داد برخيزيد و به عدالت شهادت دهيد... (مائده/۸)

سلام علیکم

 با احترام، بدین‌وسیله فرا رسیدن ۱۳ مهر، روز نیروی انتظامی را که یادآور زحمات و تلاش‌های خالصانه، همراه با عزم، اقتدار و در عین حال عطوفت و مهربانی مجموعه نیروی انتظامی است، خدمت شما و مجموعه نیروی انتظامی استان قم تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

 بدون تردید، نقش این مجموعه خدوم به عنوان یکی از ستون‌های استوار جمهوری اسلامی ایران در ایجاد و استقرار امنیت اجتماعی و اخلاقی کشور، بی بدیل و قابل ستایش و تقدیر است.

 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام جبهه مقاومت شهید سیدحسن نصرالله و همراهان شهیدش به ویژه سردار سرافراز و خستگی‌ناپذیر، سردار سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان و شهدای گرانقدر مجموعه نیروی انتظامی، امیدوارم با اتکال به خداوند متعال در راستای تحقق رسالت خویش تحت فرماندهی حکیمانه رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی، همواره پیروز و سربلند باشید.

 جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها به عنوان بزرگترین حوزه‌ علمیه خواهران در جهان تشیع، آماده همکاری با همه ارکان نیروی انتظامی استان است تا همگام با بخش‌های فرهنگی و اجتماعی آن مجموعه تلاش‌گر، گامی در جهت تقویت بنیه دینی خانواده‌ها و تامین امنیت ذهنی، فرهنگی و اخلاقی اقشار مختلف به ویژه در حوزه مرتبط با بانوان و دختران بردارد.

 از درگاه خداوند منان، توفیقات روزافزون همراه با توجهات حضرت ولیّ‌عصر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف برای حضرتعالی و همکاران محترم مسئلت دارد.

سیّده زهره برقعی

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها

حوزه علمیه خواهران ـ قم

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۴۵