دیدار مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و هیئت همراه با بانوان مجالس تعلیم

مجالس تعلیم

خانم برقعی و هیئت همراه با 18 نفر از مسئولان مجالس تعلیم جاکارتا دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده زهره برقعی و هیئت همراه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در حاشیه برگزاری چهارمین گردهمایی دانش آموختگان بین الملل جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها که در تایلند و اندونزی برگزار شد، با 18 مسئول مجالس تعلیم جاکارتا پایتخت اندونزی دیدار کردند.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در دیدار با این بانوان، تصریح کرد: مسیری که شما در زندگی انتخاب کردید، نوعی تبلیغ است و کار تبلیغ، رسالت انبیا و اولیای الهی بوده است.

برقعی با اشاره به اینکه یکی از علل اهمیت خانواده این است که دشمن برای نابودی آن سرمایه گذاری است، به تاثیر تبلیغ در زندگی اشاره کرد و ازخانواده به عنوان مهم‌ترین کانون اثربخشی تبلیغ یاد نمود.

سرکار خانم مریم اسماعیلی در خصوص اهمیت و اولویت  تبلیغ و نیز نقش محوری زن در جهت زمینه سازی تبلیغ توضیحاتی ارائه داد و در ادامه، به عوامل تاثیرگذاری تبلیغ اشاره کرد و بر لزوم بهره گیری از صحیفه سجادیه در برنامه های هفتگی تاکید کرد.

از جمله فعالیت‌ها در مجالس تعلیم جاکارتا این است که  به صورت هفتگی یا ماهیانه سخنرانی یا گفتگو انجام می‌شود، به صورت عملی احکام را آموزش می‌دهند و مناسبت های مذهبی مانند ولادت و شهادت اهل بیت علیهم‌السلام را بزرگ می‌شمارند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۴۵