دیدار مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با رؤسای انجمن های اهل بیت اندونزی

photo_2024-10-02_18-33-01

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با رؤسای انجمن های اهل بیت اندونزی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی، مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در حاشیه شرکت در چهارمین گردهمایی دانش آموختگان بین الملل جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها که در تایلند و اندونزی برگزار شد، با انجمن مسلمات اهل البیت اندونزی در مرکز اسلامی جاکارتا دیدار و گفتگو کرد.

سرکار خانم سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با ابراز خرسندی از حضور در جمع شیعیان اندونزی، عنوان کرد: بالاترین موهبت خداوند متعال، محبت و ولایت اهل بیت علیهم‌السلام است و عبادت و انفاق با محبت اهل بیت علیهم‌السلام مورد قبول واقع می‌شود.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در این دیدار، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله، شهدای مقاومت و مردم مظلوم لبنان، به تشریح فعالیت‌های جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، شرایط تحصیل و بخش های مختلف آن پرداخت.

در این دیدار، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حکیم الهی نماینده مقام معظم رهبری و رئیس مرکز اسلامی جاکارتا با بیان اینکه شهادت شهدای مقاومت، مسئولیت ما را سنگین تر می‌کند، عنوان کرد: جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها یک مرکز علمی است و امید است که این سفر منشأ گشوده شدن افقی جدید برای رشد و بالندگی خواهران در اندونزی شود.

رئیس مرکز اسلامی جاکارتا افزود: در اندونزی دو انجمن اسلامی با عنوان «ابی» و «ایجابی» است که مسئولان خواهر این دو انجمن در اینجا حضور دارند. این بانوان دارای تحصیلات عالی حوزه و دانشگاه هستند و در توسعه دانش دینی در جوامع شیعی، سنی و حتی غیرمسلمان نقش دارند.

در ادامه این دیدار، رؤسای انجمن‌های مسلمات اهل‌بیت علیهم‌السلام به ظرفیت‌های موجود در اندونزی جهت فعالیت اشاره کردند.

آقای عمر شهاب رئیس شورای عالی ابی ضمن خیرمقدم، اظهار داشت: انجمن ابی در 24 استان کشور اندونزی، 130 شعبه دارد. انجمن ایجابی نیز دارای 130 شعبه در کشور است.

وی با اشاره به این دو تشکل مردمی، تصریح کرد: هدف از فعالیت این دو انجمن، خدمت به شیعیان و ارائه تسهیلات به عنوان خادم اهل بیت علیهم‌السلام، دفاع و حمایت از شیعیان و غیره است.

نماینده مسئول ایجابی نیز ضمن خیرمقدم اظهار داشت: انجمن ایجابی دو هدف ارتقای دانش محبان و توانمندسازی اقتصادی را سرلوحه کارهای خود قرار داده است.

/uploads/images/66fd6ca4a7bfd.jpg/uploads/images/66fd6ca4a7bfd.jpg

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۴۵