مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد:

لزوم شناسایی مکتب سید مقاومت و تبیین آن در جامعه

photo_2024-10-02_13-46-57

خانم برقعی گفت: ما وظیفه داریم علاوه بر شناسایی مکتب سید مقاومت و ادامه راه ایشان، برای دیگران هم تبیین و مردم را با این مسیر آشنا کنیم.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده زهره برقعی در مراسم اختتامیه چهارمین گردهمایی منطقه ای دانش آموختگان بین الملل جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در جنوب شرق آسیا که در تالار مرکز اسلامی جاکارتا پایتخت اندونزی برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله و شهدای مقاومت و مردم لبنان، عنوان کرد: در غم شهادت سید مقاومت شهید سیدحسن نصرالله، آنچه به ما آرامش داد پیام رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی بود.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: شهید سیدحسن نصرالله این سید بزرگوار، یک شخص نبود، بلکه یک راه و مکتب بود و این راه و مکتب ادامه دارد.

برقعی تصریح کرد: ما وظیفه داریم علاوه بر شناسایی مکتب سید مقاومت و ادامه راه ایشان، برای دیگران هم تبیین و مردم را با این مسیر آشنا کنیم.

وی بیان داشت: ما باید انگیزه ایجاد کنیم تا عمل به دنبال داشته باشد و لازمه انگیزه، علم و آگاهی است. بنابراین جامعه ای موفق است که اهل انگیزه و عمل باشد.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در ادامه با اشاره به اینکه هدف از خلقت انسان، عبودیت و مظهر صفات و اسماء الهی شدن است، به برخی ویژگی ها و صفات حضرت رسول اکرم صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم اشاره کرد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۴۵