نشست بصیرت افزایی «ثابت قدم و پرقدرت در راه نصرالله» و راهپیمایی طلاب + گزارش تصویری

نشست بصیرت افزایی شهادت سیدحسن نصرالله (8)

نشست بصیرت افزایی «ثابت قدم و پرقدرت در راه نصرالله» و راهپیمایی طلاب در راستای مطالبه صریح به اقدام جدی و واکنش سریع مسئولان در مقابل رژیم نامشروع صهیونیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، سومین نشست بصیرت افزایی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با موضوع «ثابت قدم و پرقدرت در راه نصرالله» در تالار بیداری اسلامی برگزار شد.

در این نشست که با حضور پرشور طلاب، اساتید و کارمندان این مؤسسه علمی حوزوی تشکیل شد، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین مؤمنی به سخنرانی پرداخت و آمریکا را کافر حربی اسلام دانست و اظهار داشت: آمریکا از قبل از انقلاب اسلامی تا توانست از ایران امتیاز گرفت و پیروزی انقلاب اسلامی مانع کسب این امتیازات شد. پنجاه سال می‌بینیم که آمریکا از هیچ دشمنی فروگذار نیست و پست‌ترین کارها و جنایت‌بارترین کار‌ها توسط آمریکا صورت گرفته است، بنابراین نباید به آمریکا اعتماد کرد.

استاد حوزه با اشاره به وصیت نامه شهید سیدحسن نصرالله درباره عاقبت بخیری در دنیا و آخرت با اطاعت از ولایت فقیه، تصریح کرد: ما ولایت فقیه را داریم که باید قدر دانست، سیره رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی را ببینید، سخنرانی‌های رهبر معظم انقلاب حفظه الله را  ببینید و نکات آن را استخراج و به کار بگیرید.

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی که «بر همه مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند»، یادآور شد: امروز وظیفه طلاب روایت گری درست است، امروز جنگ نیابتی است و باید با تدبیر عمل کرد. در این مسیر باید جهاد تبیین داشته باشید. لجنه و حلقه‌های علمی تشکیل دهید؛ مکتب حاج قاسم در سیره ایشان است، هم سلام نظامی می‌دهد و هم در مقابل ولی فقیه دست به سینه دارد و ما باید در سیره علمی خود از ایشان الگو بگیریم.

در ادامه، شرکت کنندگان با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، جنایت اسرائیل جنایت آمریکاست، وای اگر خامنه ای اذن جهادم دهد، سید حسن نصر الله راهت ادامه دارد، از تالار بیداری اسلامی به سمت پایانه راهپیمایی کردند.

همچنین طوماری در راستای مطالبه صریح به اقدام جدی و واکنش سریع مسئولان مربوطه در مقابل رژیم نامشروع صهیونیستی و نابودی فوری آن امضا شد.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۴۵