معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اعلام کرد:

فراخوان ثبت نام طلاب در انجمن‌های علمی فرهنگی

انجمن

فراخوان ثبت نام طلاب در انجمن‌های علمی فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی، خانم معصومه شریفی در گفتگو با واحد خبر ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم، هفته وحدت و آغاز سال تحصیلی جدید 1404-1403 و شروع فعالیت‌های انجمن علمی فرهنگی طلاب، به بیانات رهبر معظم انقلاب حفظه‌الله  اشاره کرد که فرمودند: "انجمن‌ها کاری کنند که مخاطبان بسیاری پیدا کنند، سطح وسیعی از مخاطبان را پیدا کنند و روی آنها اثرگذار باشند و آن اثر عبارت باشد از همین که گفتیم، یعنی تشکیل هویّت و شخصیّت جوان اسلامی، آن‌چنان ‌که جمهوری اسلامی می‌طلبد."

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها عنوان کرد: انجمن‌های علمی فرهنگی، تشکل‌های خودجوش و جهادی طلاب هستند که اهداف فرهنگی از جمله پرورش استعدادها و توانمندسازی طلاب در زمینه‌های فرهنگی تبلیغی را دنبال می‌کنند و فرصتی برای پیاده‌سازی آموخته‌ها در قالب کارگروهی است.

شریفی با اشاره به تأکید مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بر توسعه انجمن‌های علمی فرهنگی، گفت: راه اندازی انجمن‌های علمی فرهنگی از جمله انجمن علمی فرهنگی "بصیرت" از اولویت‌های معاونت است.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ادامه داد: انجمن بصیرت با هدف جذب و ارتقای طلاب در راستای روشنگری، بصیرت‌افزایی و امیدآفرینی از اصلی‌ترین رسالت‌های این انجمن است.

وی با بیان اینکه بینش عمیق، توانایی درک درست حقایق و تحلیل واقعیت‌ها و سنجیدن موقعیت و واکنش مناسب از دیگر آموزه‌های این انجمن است، یادآور شد: انجمن‌ها به صورت موضوع محور و مخاطب محور فعالیت دارند که طلاب نسبت به علاقه و توانمندی‌های خود می‌توانند در یکی از این دو محور فعالیت نمایند.

شریفی افزود:  بانوان طلبه توانمند و خلاق حضوری در حال تحصیل اعم از ایرانی و بین‌الملل که مایل به فعالیت در انجمن‌های علمی فرهنگی هستند، می‌توانند برای عضویت در این انجمن‌ها اقدام کنند.

وی در ادامه بیان داشت: با توجه به لزوم کنشگری طلاب در عرصه‌های مختلف فرهنگی و فراهم آمدن این عرصه در انجمن‌های علمی فرهنگی، حمایت‌های ویژه‌ای از اعضای فعال انجمن‌های علمی فرهنگی خواهد شد.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان، جهت عضویت در انجمن‌های علمی فرهنگی تا پایان 10 مهر 1403 فرصت دارند تا از طریق لینکhttp://forms.jz.ac.ir/f_435/  درصورت هرگونه سوال با اداره انجمن‌ها و تشکل‌های فرهنگی در ارتباط باشند.

نام و شماره جهت اطلاعات تکمیلی: 02532112593 - 02532112434
تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۴۵