شرکت مدیر آزفای جامعه الزهراء(س) در چهارمین گردهمایی مراکز آزفای سراسر کشور در دانشگاه علامه‌طباطبائی

pic

خانم مقیسه، مدیر مرکز بین المللی آموزش زبان فارسی به نمایندگی از جامعه الزهراء(س) در این گردهمایی شرکت نمود.

وی گفت: این گردهمایی روز چهارشنبه 23 خرداد 1403  با حضور دکتر هاشم داداش‌پور، رئیس سازمان امور دانشجویان و معاون وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری، دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی، دکتر جعفر رزاقی، معاون بورس و امور دانشجویان خارج سازمان، دکتر کیانوش سوزنچی، مدیرکل امور دانشجویان بین المللی سازمان امور دانشجویان و روسای مراکز آزفای سراسر کشور در دانشگاه علامه‌طباطبائی برگزار شد.

در ابتدای این گردهمایی دکتر معتمدی با بیان اینکه امیدوارم این نشست بتواند شرایط مناسبی را برای گفت‌وگو، تصمیم‌گیری و اجرای بهتر امور فراهم کند.

رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی با بیان اینکه امروز یک تقاضای بسیار بالایی به لحاظ بین‌المللی برای یادگیری آموزش زبان فارسی در کشورهای مختلف وجود دارد، افزود: این تقاضا را به اندازه کافی نتوانسته‌ایم پاسخگو باشیم. این مسئولیت بر دوش ما است تا ظرفیت پاسخگویی را ایجاد کنیم. زبان فارسی با منابع معرفتی که همراه خود دارد فراتر از یادگیری یک سواد دوم برای دنیا تلقی می‌شود، آشنایی با فرهنگ های دیگر ما را بیشتر متوجه اهمیت فرهنگ ایرانی می کند و سبب می‌شود به عمق فرهنگ خود پی ببریم.
وی افزود: زبان یک عامل فرهنگی است و در عین حال زبان به نحوه تفکر نیز کمک می‌کند. ما همانگونه که فکر می‌کنیم، سخن می‌گوییم. ادبیات فارسی ما بسیار غنی است و تمام کسانی که در زبان فارسی نقش‌آفرینی می‌کنند، ظرفیت‌های بزرگی هستند که در آموزش زبان فارسی می‌توانیم به دنیا ارائه کنیم.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۴۵