حضور موثر مبلغان بین‌الملل جامعه الزهرا(س) در برنامه تلویزیونی «سفیران مهر»

شریفی 2

برنامه تلویزیونی «سفیران مهر» با محوریت حجاب و عفاف با حضور 9 نفر از مبلغان بین الملل جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از ملیت‌های مختلف در سه مرحله ضبط شد و در آینده نزدیک از شبکه سراسری صدا و سیما پخش خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی، خانم معصومه شریفی معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در گفتگو با واحد خبر، از حضور موثر مبلغان بین‌الملل جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در برنامه تلویزیونی «سفیران مهر» با محوریت حجاب و غفاف و تبیین جایگاه زن مسلمان ایرانی خبر داد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها گفت: این برنامه با حضور 9 نفر از مبلغان محترم از کشورهای آذربایجان، تایلند، ترکیه، ژاپن، لبنان و اندونزی در سه مرحله ضبط و آماده پخش از شبکه تلویزیونی شده است .

وی در ادامه، افزود: برای تهیه این برنامه که از اول اردیبهشت تا 12 خرداد ادامه داشت، در مرحله اول، مصاحبه مقدماتی جهت آشنایی و شنیدن نحوه تحول و راه یافتن این خواهران به حقیقت به صورت آنلاین انجام شد.

شریفی بیان داشت: در مرحله دوم هر یک از مبلغان به یکی از مدارس تهران اعزام  شدند و با حضور تعدادی از دانش آموزان مدرسه در یک نشست صمیمی به بیان مسئله حجاب، داستان زندگی خود و جایگاه زن پرداخته و به سوالات دانش آموزان پاسخ دادند و مرحله سوم و نهایی به صورت میزگرد در استودیو و با حضور مجری و کارشناس و مبلغ، برگزار و ضبط شد.

 تصویر خبر

 



مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱