چهارمین مرحله طرح تربیت مبلغ و مدرس دانشجویی برگزار شد

دانشجویی3

چهارمین مرحله طرح تربیت مبلغ و مدرس دانشجویی با حضور نزدیک به 40 نفر از مبلغان و طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام در مجتمع شاهد قم برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی، چهارمین مرحله طرح تربیت مبلغ و مدرس دانشجویی ویژه طلاب از دوم تا چهارم خرداد در اردوگاه شاهد قم برگزار شد. افتتاحیه این برنامه با سخنرانی جناب آقای قاسمی فرمانده بسیج دانشجویی کشور و حجت الاسلام مطلبی پور معاون رشد و کادرسازی بسیج دانشجویی برگزار شد.

از سرفصل‌های آموزشی این دوره کادرسازی انقلابی، تعاملات درون تشکیلاتی، اجرای برنامه تشکیلاتی و اعتبار خادمی در درگاه شهدا با حضور اساتید مجرب حجج اسلام اشقری، حسن بیگی، مطلبی پور و دیگر اساتید بود.

از دیگر برنامه های فرهنگی این اردو می توان به برگزاری مراسم یادبود شهدای خدمت، زیارت حرم حضرت معصومه علیهاالسلام، مسجد مقدس جمکران، زیارت شهدای گمنام، گعده‌های تخصصی استعدادیابی و سازماندهی، شرکت در دعای کمیل آستان مقدس کریمه اهل‌بیت علیهم السلام اشاره کرد.

گفتنی است، در این دوره 170  نفر از دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور همراه با 40 نفر از طلاب و مبلغان جامعه الزهرا سلام الله علیها شرکت کردند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱