به گزارش روابط عمومی، همزمان با روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، سرکار خانم فاطمه حیدری مدیر کل روابط عمومی جامعه الزهرا سلاماللهعلیها و کارمندان این مجموعه با سرکار خانم سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا سلاماللهعلیها دیدار و گفتگو کردند.
خانم برقعی در این دیدار ضمن شنیدن دغدغه ها و نظرات مدیرکل و کارشناسان روابط عمومی، اظهار داشت: روابط عمومی در هر مجموعه ای بسیار مهم و ویترین آن سازمان است.
مدیر جامعه الزهرا سلاماللهعلیها با اشاره به آماده شدن نسبی فرایند ها و شرح وظایف کارمندان، بیان داشت: شما میتوانید راهکارهایی برای تغییر ذهنیت کارمندان مجموعه درباره شرح وظایف روابط عمومی و مشخص کردن متولی برخی فعالیت ها ارائه دهید تا انتظارات از این واحد بر اساس شرح وظایف باشد.
برقعی با بیان اینکه در سختی ها و مشکلات، استعدادها بروز و ظهور پیدا می کند، تصریح کرد: ما باید به دنبال نوآوری باشیم و طرح ها و ایده های جدید ارائه دهیم، از این رو انتظار می رود روابط عمومی با وجود همه مسائل پیش رو، دارای خلاقیت و ایده های نو باشد.
وی با اشاره به تأثیرگذاری روابط عمومی سازمان ها بر تغییر دیدگاه عموم مردم نسبت به آن مجموعه، خاطرنشان کرد: روابط عمومی همچنین می تواند انسجام درونی در مجموعه ایجاد کند، به گونه ای که مخاطبان مجموعه احساس پیشرفت، تحول و امید داشته باشند.
مدیر جامعه الزهرا سلاماللهعلیها تأکید کرد: ما ظرفیتهای زیاد و قوی داریم که روابط عمومی باید با روشهای نو به معرفی آن ها بپردازد.
در ابتدای این دیدار، حجتالاسلاموالمسلمین هادی اندیشه مدیرکل حوزه مدیریت جامعهالزهرا سلاماللهعلیها، سرکار خانم دکتر حیدری مدیر کل روابط عمومی و هر یک از کارشناسان مجموعه به بیان دیدگاهها، مشکلات و مسائل مربوط به روابط عمومی پرداختند.
نظرات