اعلام نتایج آزمون ورودی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها

نتایج آزمون ورودی

نتایج آزمون ورودی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها امروز دوشنبه 10 اردیبهشت ساعت 14 اعلام می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم اشرف السادات ارمکان در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: نتایج آزمون ورودی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها روز دوشنبه 10 اردیبهشت ساعت 14 اعلام می‌شود.

مدیر کل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان داشت: داوطلبان می‌توانند از طریق سامانه پذیرش به نشانی https://paziresh.jz.ac.ir/exam-result نتایج آزمون ورودی را مشاهده کنند.

ارمکان ضمن اعلام این خبر، نکاتی را بعد از مشاهده نتیجه آزمون به داوطلبان یادآور شد و افزود: داوطلبانی که در آزمون پذیرفته شده یا از آزمون معاف بوده‌اند لازم است طبق زمان بندی ذیل برای ثبت نام و تعیین زمان مصاحبه از طریق سامانه سنجش و پذیرش اقدام نمایند. عدم ثبت نام در تاریخ تعیین شده به منزله انصراف است.

وی با اشاره به زمان بندی ثبت نام مصاحبه جهت پذیرش نهایی داوطلبان، خاطرنشان کرد: پذیرفته شدگان سطح 2 و بازپذیری از تاریخ سه شنبه 29 اردیبهشت تا اول خرداد ساعت 14  و پذیرفته شدگان سطح 3 و 4 از روز یکشنبه 6 خرداد تا چهارشنبه 9 خرداد ساعت 14 برای مصاحبه آزمون ورودی دعوت می‌شوند.

مدیر کل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: داوطلبانی که در آزمون پذیرفته نشده‌اند و نسبت به نتیجه خود اعتراض دارند، می‌توانند تا ساعت 12 روز شنبه 15 اردیبهشت از طریق سامانه پذیرش به نشانی https://paziresh.jz.ac.ir اعتراض خود را ثبت نمایند.

ارمکان افزود: نتیجه اعتراض بعد از بررسی، در تاریخ 12 خرداد از طریق سامانه اعلام نتایج اعلام خواهد شد و تمهیدات لازم برای ثبت نام مصاحبه داوطلبانی که پذیرفته شده اند پیش بینی می‌شود.

وی اظهار داشت: داوطلبانی که نتیجه آزمون آنها اعلام نشده است، در صورتی که پیامکی مبنی بر «عدم ارائه مدرک تحصیلی یا مدارک مرتبط با امتیاز ویژه» دریافت کرده‌اند، لازم است حداکثر تا 12 اردیبهشت، مدرک مربوطه را از طریق سامانه پذیرش،  لینک «ارسال و پیگیری درخواستها» به پشتیبانی پذیرش ارائه نمایند که وضعیت نهایی پذیرش این افراد بعد از بررسی مدارک(حدود یک هفته بعد) مشخص می‌شود و ارسال مدرک به هیچ وجه به معنای پذیرش نیست.

مدیر کل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اضافه کرد: سایر داوطلبانی که وضعیت پذیرش آنها اعلام نشده نیازمند بررسی بیشتر بوده که بلافاصله بعد از مشخص شدن نتیجه نهایی، از طریق پیامک به آنها اطلاع رسانی خواهد شد.

ارمکان عنوان کرد: پاسخگویی به هر گونه سؤال و ابهام تنها از طریق سامانه «ارسال و پیگیری درخواستها» امکان‌پذیر است. پاسخ‌ها معمولاً طی 72 ساعت ارائه خواهند شد و شما می‌توانید از بخش «پیگیری و مشاهده پاسخ درخواست ارسالی» آن را مشاهده کنید.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱