با حضور بانو مجتهده گل گیری؛

فعالان قرآنی و حدیثی طلاب تحصیلات تکمیلی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تجلیل شدند

قرآن

مراسم تجلیل از فعالان قرآنی و حدیثی طلاب فرهیخته تحصیلات تکمیلی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با حضور بانو مجتهده گل گیری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، اداره فرهنگی و قرآن و حدیث تحصیلات تکمیلی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به منظور ترویج انس با قرآن کریم و منابع گرانقدر حدیثی، در پایان جلسه درس اخلاق طلاب تحصیلات تکمیلی، از فعالان قرآنی و حدیثی تجلیل کرد.

جلسه با تلاوت استاد سرکار خانم جهانگیری آغاز شد و با فرمایشات گرانبهای استاد گرانقدر بانو مجتهده گل گیری ادامه یافت.

این نشست صمیمانه همراه با تشریح برنامه‌های قرآنی اداره توسط رئیس اداره سرکار خانم حیدری مجد و سپس قدردانی سرکار خانم دکتر شریفی معاون تبلیغ و امور فرهنگی از فعالان قرآنی و حدیثی برگزار شد.

در این برنامه، سرکار خانم باقری مدیر تحصیلات تکمیلی، مدیران مراکز تخصصی، سرکار خانم بهجت پور رئیس اداره قرآن و حدیث حضور داشتند.

در ابتدا برگزیدگان نشست کتابخوان با عنوان «سلوک سجود» که از برنامه‌های ویژه پیشواز ماه مبارک رمضان بود و به معرفی کتاب ارزشمند صحیفه سجادیه با محوریت شرح دعای بیست و چهار صحیفه می پرداخت، مورد تجلیل قرار گرفتند. طلاب علاوه بر حضور در جلسات با ارائه نظام واره تربیتی این دعا، در مسابقه شرکت کردند.

تجلیل از حافظان دوره حفظ قرآن کریم در راستای تشویق طلاب علاقمند و معرفی بسترهای موجود برای حفظ قرآن کریم، از دیگر برنامه‌های اداره قرآن و حدیث تحصیلات تکمیلی بود که در این مراسم از پنج نفر از ممتازان این دوره نیز تقدیر به عمل آمد.

طلاب در این دوره موفق به حفظ تقریبا دو جزء از قرآن کریم در طی دو ترم شدند و انتظار می‌رود با برنامه ریزی انجام شده بتوانند در طی ۵ سال به حفظ کل قرآن کریم نائل آیند.

تقدیر از برگزیدگان برنامه حدیث خوانی در ماه مبارک رمضان نیز از دیگر فعالیت‌های این اداره بود. شرح دعای ۴۴ صحیفه توسط سرکار خانم حیدری مجد ارائه و ضبط شد و هر روز در ماه مبارک رمضان در کانال اداره جهت استفاده طلاب در قالب ۲۱ فایل صوتی کوتاه ارائه گردید. طلابی که به صورت روزانه و افلاین در این طرح به صورت متظم شرکت نمودند نیز تقدیر به عمل آمد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱