تمام مطالب

حضور مبلغان بین‌الملل در نشست های گفتمان دینی

مبلغان غیرایرانی جامعه الزهرا علیهاالسلام از ۱۸ تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ با حضور در مدارس متوسطه شهرکرد، بروجن، فارسان، کیار، بن و سامان همچنین مقرهای دختران انقلاب استان چهارمحال و بختیاری در سلسله نشست‌های گفتمان دینی شرکت کردند.

جشنواره نوآوری‌های تبلیغی "جنات"

جشنواره جنات نهادهای عالی حوزوی با هدف ارتقاء سطح و جایگاه تبلیغ دینی، جشنواره نوآوری‌های تبلیغی را برگزار می‌کند. با همکاری مبلغان ارجمند، فعالیتهای تبلیغی موثر، شناسائی و حمایت شده و ضمن بررسی علمی و استخراج یا تدوین الگو برای فعالیت‌ها، زمینه توسعه میدانی آنها فراهم می‌شود.

رعایت نکردن حجاب حق الناس است

حجاب مسئله پوشش حقي شخصي نيست كه بتوان آن را در حوزه حريم خصوصي جاي داد. بلكه «حق الناس» است و درست رعايت نكردن آن تجاوز به حقوق ديگران محسوب مي گردد.

حلول ماه شوال و عید سعید فطر مبارک باد

1398031210290557617569494 عید صیام آمد و ماه صیام رفت لطف تمام آمد و فیض تمام رفت شد عید فطر و لطف خدا باز تازه شد گرد غم گناه ز جان عوام رفت حلول ماه شوال و عید سعید فطر مبارک باد

بیانیه پژوهشگاه مطالعات اسلامی در محکومیت حمله رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه

4924183 بسمه تعالى «مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا. از ميان مؤمنان مردانى‏ اند كه به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا كردند برخى از آنان به شهادت رسيدند و برخى از آنها در [همين] انتظارند و [هرگز عقيده خود را] تبديل نكردند.» (سوره احزاب، آیه 23) تجاوز جنایتکارانه و ددمنشانه رژیم کودک‌کش و اشغالگر قدس با حمله به مرکز دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در دمشق، منجر به شهادت رزمندگان شهادت طلب و سرداران سرافرازی شد که در لباس مستشاری مشغول به انجام وظیفه بوده‌اند.