دیدار اعضای دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعه الزهرا(س) با حجت‌الاسلام‌والمسلمین صدر حسینی

صدر حسینی

اعضای دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با حجت‌الاسلام‌والمسلمین صدر حسینی از نخستین اعضای هیئت مدیره جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی، اعضای دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلیرضا صدر حسینی، استاد عالی حوزه و دانشگاه و از اعضای پیشین شورای عالی انقلاب فرهنگی دیدار و گفتگو کردند.

این دیدار در راستای بهره‌مندی از نظرات مراجع عظام، شخصیت‌های حوزوی، مسئولان کشوری، صاحب‌نظران، مدیران و هیئت امنای قبل و فعلی درباره جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها نسبت به تبیین پیشینه تاریخی و نقش انقلاب اسلامی و امام راحل(‌قدس سره) در تأسیس و سیر تطور تحصیل علوم حوزوی در این حوزه مقدسه صورت گرفت.

در این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین صدر حسینی که از نخستین اعضای هیئت مدیره جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در سال 1363بود، ضمن ابراز خرسندی نسبت به گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و تاکید بر تاسیس این نهاد پربرکت به فرمان حضرت امام راحل(ره)، بیان داشت: تا به امروز این نهاد مبارک چون درختی پرثمر تداوم یافته و ان‌شاءالله در همه عرصه‌های مورد نیاز جامعه اسلامی ثمردهی خواهد کرد.

وی اظهار امیدواری کرد با تلاش روزافزون، اندیشه روشن و در نظر گرفتن نیازهای جامعه امروز، از این ظرفیت عظیم بهترین بهره‌برداری صورت پذیرد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱